22 Eylül 2011 Perşembe

FIRINDA DOMATESLİ KAŞARLI EKMEK(SAHANDA YUMURTA İLE)

  Hepinize güzelliklerle dolu bir gün dilerim sevgili dostlar.Bir çeşit Fransız tostu yapmak üzere kolları sıvamışken evde jambon olmadığını farkedip tostun Türk versiyonunu yaptım.Yumurtanın sarısını sevdiğiniz kıvamda pişirmenizi tavsiye ederim,ben az pişmiş sevmiyorum,ekmeği de kepekli kullandım.En kısa zamanda Fransız halini de yapıp yayınlayacağım.





Malzemeler : 2 dilim kepekli tost ekmeği
                      2 dilim kaşar peyniri
                      2 dilim domates
                      1 yumurta
                      Tereyağı,kuru fesleğen,tuz,karabiber


  • Tost ekmeklerine bıçakla biraz tereyağı sürelim ve her ekmeğe bir dilim kaşar peyniri yerleştirelim.
  • En üste domates dilimlerini koyup kuru fesleğen serpelim.
  • Fırını 200 dereceye ayarlayıp kaşar eriyene kadar pişirelim.
  • Teflon yumurta sahanına biraz tereyağı koyup ısıtalım,yumurtayı dağıtmadan kırıp sarısı istediğimiz kıvamda olacak şekilde pişirelim.
  • Yumurta pişince üzerine karabiber serpelim.
  • Fırından çıkan ekmeğin bir tanesini tabağa alıp üzerine yumurtayı yerleştirelim diğer ekmeği de birazı yumurtanın üzerine gelecek şekilde koyalım ve soğutmadan servis yapalım.
  • Afiyet olsun:)




10 yorum:

  1. Canımmm enfes ellerine sağlık bilsem kahvaltıya gelirdim:)))öpüyo
    rum...

    YanıtlaSil
  2. vayyy.görüntü muhteşem canım.eminim çok lezzetlidir.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Henüz kahvaltısını etmemiş birine yapılırmı bu ?
    Ben yumurtamı çok pişmiş alayım.
    Bir tavşan kanı çayın varsa hemen geliyorum.
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Canlarım buyrun gelin,hepimize yeter,yanında sıcacık çayımız da hazır,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Kahvaltıya yetişemedim.Ben artık fransız tostu tarifini bekliyorum mecburen.Ellerine sağlık.Nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  6. Sen istersin de ben yapmaz mıyım sevgili pembe kekik,en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
  7. hafta sonu pazar kahvaltılarında ne güzel olur, denicem inşallah, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Nefis bir kahvaltılık arkadaşım ellerine sağlık ayrıca ikindi için çay yaına harika gider sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Kahvaltı günün en sevdiğim öğünlerinden. Çok güzel görünen bu tabağı kahvaltı soframda görsem hiç hayır demem doğrusu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Noblesse,bakalım beğenecek misiniz?:)
    Özgen;teşekkür ederim canım.
    Yer sofrası;hoşgeldin.çok teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil