4 Ekim 2011 Salı

MANTARLI EKMEK

  Pazar kahvaltısı için hazırladığım ekmekleri sizlerle paylaşmak istiyorum.Mantar bizim evde çiğ veya pişmiş farketmez çok sevilir.Mantarı çiğ haldeyken bitmekten kurtarabildiğim zamanlar yemeklerde de kullanıyorum.




Malzemeler : 6 dilim beyaz tost ekmeği
                      8 adet mantar
                      3 adet yumurta
                      1 su bardağı kaşar peyniri (rende)
                      Tuz,karabiber,pul biber
                      Tereyağı

  • Mantarları incecik kıyalım.
  • Yumurtaları tuz ve karabiberle çırpalım.
  • Mantar ve kaşar peynirini ekleyip karıştıralım.
  • Ekmeklerin üzerine bıçakla çok az tereyağı sürelim.
  • Mantarlı karışımı ekmeklerin üzerine paylaştıralım.
  • Fırın tepsisine ekmekleri dizelim,üzerlerine pul biber serpelim.
  • Önceden ısınmış 200 derecelik fırında kaşarlar eriyip çok az pembeleşene kadar pişirelim.
  • Sıcak sıcak servis yapalım.
  • Afiyet olsun.


                      

19 yorum:

  1. Canımmm bende mantar aşığıyım ekmek
    ler harika ellerine sağlık öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. mantar bizim evinde fazorisidir.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. deryam bitirmeden bende alayımda
    nolur nolmaz :=))

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık çok nefis görünüyor.Bende mantarı çok severim.İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  5. mantar yemiyorum ama yiyenlere afiyet bal olsun canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Derya,Eylem;mantarı herkes çok seviyor galiba:)
    Bir dut masalı;siz buyrun hepimize yetecek kadar yaparım:)
    Baharatın kızı.teşekkürler:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor canım eline sağlıkk

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  9. nefis görünüyorlar:)
    ellerinize sağlık diyorum:)
    zira bu tarz ekmekleri özellikle haftasonu kahvaltılarında çok seviyorum eşim de bende..
    deneyeceğim müsadenizle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. tatlım pazar kahvaltıları için şahane bir aparatif olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun.

    YanıtlaSil
  11. Deniz;teşekkürler size şimdiden afiyet olsun,sevgiler.
    Sevil;teşekkür ederim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Kahvaltıyla aram hiç iyi değil ama bu mantarlı ekmekler bana kahvaltıyı bile sevdirebiler.
    Çok nefiss görünüyor canım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. nefis görünüyor ellerinize sağlık mantarı hiç çiğ denememiştim ilginç geldi:)

    YanıtlaSil
  14. mantar bizim evde de çok sevilir ama çiğ yendiğini hiç duymamıştım.. bu tarif hem pratik hem lezzetli gözüküyor, kahvaltı dışında öğünler için bile süpper seçim :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Meliha;benim en sevdiğim öğün kahvaltı diyebilirim:)
    Ahter,Turta Tadından Yaşamak;çiğ mantarı limon sıkıp tuzlayarak yiyoruz,ekmekler kahvaltı dışında bir şeyler atıştırmak için de ideal:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık:)
    paylaşımlarınızın hepsi birbirinden leziz:)
    çok sıkı takipteyim bundan böyle.
    bende beklerim sayfama.
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Bir tutam kekik;hoşgeldin sefalar getirdin,beğenmene çok sevindim,teşekkürler.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Mantarı çok seviyorum ama hiç böyle denemek aklıma gelmemişti. Nefis görünüyorlar ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  19. Kahvaltıda yaratıcı lezzetler denemeye bayılıyorum. Bu ekmekler de zengin ve sıradışı bi' kahvaltı için çok ideal olmuş cidden. Ellerinize sağlık.^^

    YanıtlaSil