14 Aralık 2011 Çarşamba

KURU ÜZÜM VE DAMLA ÇİKOLATALI MUFFIN


  Sevgili Derya,çekiliş ilanı yaptığından beri katılmak için sabırsızlanıyordum.Sadece her zamanki gibi hangi tariflerle katılacağıma karar verememiştim.Sonunda iki tarifte karar kıldım,ilki bu güzel muffınler.Derya'ya bu lezzetli tarif için teşekkür ediyorum,bakalım bana şans getirecekler mi?








Malzemeler : 3 yumurta
                      1,5 su bardağı toz şeker
                      50 gr.tereyağı (eritilmiş)
                      1/2 su bardağı sıvıyağ
                      1 çay bardağı süt
                      1 kabartma tozu
                      2 vanilya
                      1 çay bardağı kuru üzüm
                      1 çay bardağı damla çikolata
                      2,5 su bardağı un

  • Yumurtaları toz şekerle köpürene kadar çırpalım.
  • Tereyağı,sıvıyağ,süt ve vanilyaları ekleyip çırpalım.
  • Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyip mikserin düşük devrinde çırpalım.
  • Kuru üzüm ve damla çikolataları tahta spatula ile karıştıralım.
  • Hamuru muffın kalıplarının yarısına kadar dolduralım.
  • Önceden 170 derece ısınmış fırında 20 dakika pişirelim.
  • Afiyet olsun.

           









14 yorum:

  1. Canım benim çekilişime katıldığın için çok mutlu oldum:)))Ellerine sağlık muffınler harika öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. çekilişte şansın açık olsun canım.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım benim.Çekilişte bol şans dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık.İyi şanslar.Muffinlerde harika görünüyor.Ne güzel kabarmışlar.

    YanıtlaSil
  5. sanırım pişti olduk canım.kek harika olmuş.ellerine sağlık.bol şans diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bol şans diliyorum..ellerine sağlık..muffinler ne güzel kabarmış..damla çikolata ve üzüm nefis bir kek olmuş..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ayyy çok güzel, şansınız bol olsun:)

    YanıtlaSil
  8. canım ellerıne sağlık cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  9. Canım muffinler nefiss görünüyorlar.
    Aldım birkaç tane...
    Elleirne sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ben bu muffinleri çok sevdim ve yapılacaklar listesine aldım.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. ÇEKİLİŞTE ŞANSIN BOL OLSUN CANIM.
    DERYA ARKADAŞIMIZIN VE SENİN ELLERİNİZE SAĞLIK.
    MUFİNLER HARİKA GÖRÜNÜYOR.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  12. hiç şüphe yok tam bana göre :)ellerine sağlık.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı'ndan sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Canim ellerine saglik harika olmus muffenslar, cekilis icin bol sansalar dilerim sana.
    Blogumda etkinlik var seni ve okuyan herkesi bekliyorum,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. Muffinler harika, ellerine saglik canim. Cekiliste bol sans :)

    YanıtlaSil